Водещо в работата ми е коректното отношение към всеки един от семейството на нашето училище – дете, родител, преподавател. Държа на честните, почтени и открити отношения. Те дават сигурност и са гаранция, че всички ще бъдат спокойни, щастливи и мотивирани в това, което правят.
Изключително принципен човек съм, умея да изслушвам другите и да работя в екип. Вярвам, че всеки в нашата общност е значим. Трийсетгодишният ми опит на директор ме научи да бъда търпелива. В същото време се стремя работата да тече плавно и всичко да се случва навреме.
Мотивира ме любовта към децата и удовлетворението от техните постижения. Това ме кара да търся предизвикателства и да гледам винаги напред. Щастлива съм от успехите на нашите ученици. Зареждам се когато видя, че разговорите ми с тях са им помогнали да направят крачка към постигането на тяхна лична цел.
Вярвам, че всяко дете има необятен потенциал, който може да бъде развит в различни посоки. Убедена съм, че единствената граница, която човек има, е тази, която сам си начертае. Затова насърчавам децата да си поставят високи цели и им помагам да повярват, че могат да ги постигнат. Умея да общувам с тях по начин, който ги кара да се чувстват истински личности.
Като ръководител съм изключително търпелива и подкрепяща. Насърчавам колегите си да предизвикват себе си всеки ден и ги мотивирам да дават най-доброто, на което са способни.
За да бъдеш мотивиращ учител и ръководител, особено важен е личният пример. Предавам своя ентусиазъм и любов към работата си и на децата, и на учителите. За мен работата е кауза – знам, че с нея допринасям за това, светът да бъде по-добър.
Моята професия е моята мечта и всеки ден отивам на работа (все още казвам „на училище“) с огромно желание. Днешните деца са изключително информирани, търсещи, питащи и често пъти те са тези, които ни водят напред. Ние пък ги вдъхновяваме за нови знания, за това да повярват в себе си и да бъдат силни личности, защото те са бъдещето на света. Важни са не само академичните знания, а това децата да се научат да си помагат, да се подкрепят, да бъдат добри, усмихнати и щастливи.
Това, което дават децата на нас – учителите, човек не може да открие в никоя друга професия. Дори и в труден момент – с прегръдка или с пламъка в очичките си, те ни дават сили да продължаваме напред. Моментите на удовлетворение са безброй – като този, в който получаваш ябълка с етикетче „Обичам ви, мис!“ или емоцията при среща с някогашен ученик, който се върне след години, за да каже „Благодаря“.
Опитвам се да покажа на децата, че си заслужава да вложиш всичко, на което си способен, в това, което правиш, и след това добрите резултати няма да закъснеят. Аз самата много обичам работата си на учител, упорита съм и не пестя усилията си. Влагам 100% от себе си.
Това, което казвам на по-младите колеги е, че ако се стремиш към децата, насърчаваш ги и вярваш в техните способности и те ще бъдат открити в отношението си към теб.
Децата са прекрасни! Обожавам да бъда сред тях, защото са усмихнати и изпълнени със слънце и оптимизъм. Няма друга професия в света, в която работният процес (за нас това е учебната година) започва с усмивки и цветя и завършва по същия начин. Прекрасно е да виждаш как всяка следваща година децата порастват и се променят и си удовлетворен от това, на което си ги научил.
Да съм учител е предизвикателство, което ме кара да бъда по-добра, по-смела и по-земна. Вярвам в силата на обичта към децата и към знанието и вълшебствата, които тя предизвиква. Вярвам, че едно дете и един учител могат да променят света и че тази промяна се нарича BRITANICA Park School. Защото отношението, любовта и знанията, вложени в училището, са резултат от дългогодишна работа и сътрудничество на всички нива – учители-екип, учители-ученици, учители-родители.
В двайсетгодишния ми опит като учител научих, че колегите могат да забравят какво си им показал, но никога няма да забравят как си им помогнал. Родителите могат да забравят какво си направил за децата им, но няма да забравят, че си ги научил на упоритост и постоянство. Учениците могат да забравят какво си казал, но няма да забравят как си ги карал да се чувстват. Защото ученето е отношение към другия, към себе си и към света.
Всяко семейство е различно и държи на определени аспекти в образованието на своето дете. Моята задача е да разбера коя е тази важна част, за да направя обучението възможно най-пълноценно, съобразено както с академичната ни методика и основни принципи в BRITANICA Park School, така и в съответствие с индивидуалните възможности и желания на всяко дете. За мен изграждането на доверие и общност са от първостепенно значение, защото съм убедена, че целите се постигат с лекота, когато вървим заедно. А най-прекрасното усещане е да виждам желанието в очите на децата да направят крачка към промяната и заедно да ги насочим как отговорно да поемат към нея.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie name is associated with Google Universal Analytics - which is a significant update to Google's more commonly used analytics service. This cookie is used to distinguish unique users by assigning a randomly generated number as a client identifier. It is included in each page request in a site and used to calculate visitor, session and campaign data for the sites analytics reports. |
_gat_UA-137793987-1 | 1 minute | This is a pattern type cookie set by Google Analytics, where the pattern element on the name contains the unique identity number of the account or website it relates to. It is a variation of the _gat cookie which is used to limit the amount of data recorded by Google on high traffic volume websites. |
_gid | 1 day | This cookie is set by Google Analytics. It stores and update a unique value for each page visited and is used to count and track pageviews. |
_hjAbsoluteSessionInProgress | 30 minutes | The cookie is set so Hotjar can track the beginning of the user's journey for a total session count. It does not contain any identifiable information. |
_hjFirstSeen | 30 minutes | The cookie is set so Hotjar can track the beginning of the user's journey for a total session count. It does not contain any identifiable information. |
_hjIncludedInPageviewSample | 2 minutes | This cookie is set to let Hotjar know whether that visitor is included in the data sampling defined by your site's pageview limit. |
CONTENT | 1 year | |
NID | 6 months |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 months | Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers |
_gcl_au | 3 months | Used by Google AdSense for experimenting with advertisement efficiency across websites using their services |
IDE | 1 year | This cookie is set by Doubleclick and carries out information about how the end user uses the website and any advertising that the end user may have seen before visiting the said website. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by DoubleClick (which is owned by Google) to determine if the website visitor's browser supports cookies. |